בוועדה למען קדושת השבת תוקפים את פיניציה: "הפרו את ההסכם"

איתי גדסי 1 Comment on בוועדה למען קדושת השבת תוקפים את פיניציה: "הפרו את ההסכם"

בוועדה למען קדושת השבת, תוקפים את תעמולת הבחירות הזולה שקיים ח"כ ליברמן במפעל פיניציה שהיה במו"מ מולם: "מטרתו של ליברמן היא להפוך את מדינת ישראל לדיקטטורה בה קובע השלטון לאזרחים מאיזה מפעלים לצרוך תוצרת ולהכריח אותם לרכוש מוצרים בניגוד לצו מצפונם ולערכים יהודיים בסיסיים"

גולדקנופף צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ביקור התעמולה של ח"כ אביגדור ליברמן במפעל פיניציה בנגב. נשמעות ביקורות קשות על הנהלת המפעל, שהרשתה במסגרת תעמולה בחירות זולה כנגד ציבור ענק בישראל, לתת דריסת כף רגל במקום לאיש שהשנאה אומנותו ולא להתנהג בצורה ממלכתית וא-פוליטית. בנוסף מנהלי המפעל הגיעו להבנות עם ההועדה למען השבת כי ההנהלה לא תמשיך את הוועדה ותנהל מולה בהוגנות.

מטעמו של הרב יצחק גולדקנופף, מזכיר ועדת הרבנים למען קדושת השבת, נמסר בתגובה לסיור ליברמן במפעל פנציה: "כנראה שחברת פיניציה החליטה להפר את ההסכם עמנו לפיו לא תצא בהשמצות שקריות נגד וועדת הרבנים. ליברמן אינו הראשון שמנסה להילחם עם השבת, אנו ממליצים לו לבדוק את ההיסטוריה של כל אלו שניסו להילחם בשבת קודש. שבת שבתון לה'".

עוד נמסר: "בנוגע לאינטרסים הכלכליים עליהם רמז, ראוי להזכיר היכן נמצאים כל אותם גורמים ממפלגת 'ישראל ביתנו' שפעלו מ"אינטרסים כלכליים". נראה שלא די בהתערבות המשפטית בחיים הציבוריים של היהדות החרדית כדוגמת האיסור על מופעים בהפרדה כפי שדורשת ההלכה, וכעת הגיעה השעה מבחינתו של ליברמן לרמוס גם את הזכות לחירות פרטית של יהודי חרדי במדינת ישראל".

לסיום אומרים בועדה: "מטרתו של ליברמן היא להפוך את מדינת ישראל לדיקטטורה בה קובע השלטון לאזרחים מאיזה מפעלים לצרוך תוצרת ולהכריח אותם לרכוש מוצרים בניגוד לצו מצפונם ולערכים יהודיים בסיסיים כמו שבת וכשרות. את התשובה יתן הציבור בקלפי בחודש הקרוב.  יצוין, כי ועדת הרבנים דוחה את דבריו של ליברמן בשאט נפש כאשר הוא יוצא בגלוי נגד הערכים המקודשים לעם ישראל בעולם כולו".



1 תגובות

מיין תגובות